6 Eylül 2011 Salı

Hiçbir şey ya da michel phan

Herkesçikler internetten paraya para demezken ben de sıkıntım geçsin diye yazmaya başliim dedim,kendin pişir kendin ye hesabı.Madem ömrümü yiyen bu işte zombie gibi günlerimi geçiriyorum hiç kimsenin okumayacağı bir yerde kendi kendime yazışmak iyi gelebilir sanırım günlük gibi.Eskiden her gün günlüğe yazardım şimdi her günüm aynı olduğu için günlük münlük de tutmuyorum den den koysam yeter zaten.Neyse kendime acımak için ayırdığım bu kalbimden temiz sayfaya böyle arada bir bişiler karalarsam belki depresyonum geçer.Evet ben kronik depresyon sahibi bir bünyeyim.Direk tanısı konuldu.Ama artık psikiyatristi değil psikoloğu tercih ediyorum.Daha kimsenin haberi yok.Bu taşıdığın kilolar senin değil diyen bir psikoloğum var seans başı 150 tl ye dertleşebiliyoruz ,hayır bu kilolar benim değil de kimin bir açıklasa bi daha gitmicem bilio da söylemio uyanıkNeyse karar verdiğimde her gün böyle bişiler yaziim mi yoksa ben de o saatlerce transa geçerek resimlerine baktıım makyaj blogları gibi mi oliim bilemedim michel phan olur mu ki benden ?Yok bi cacık olmaz benden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder